söndag 24 februari 2008

Öresundsregionen?

Körde Total Boulder i Köpenhamn igår. Det var bara två svenskar som ställde upp. Kom igen nu, utnyttja att det bara ligger 40 min från Malmö. Vi klättrade på 50 utmärkta problem varav de 25 hårdaste räknades under 5 timmar och jag kan lova att jag är helt fuckad idag. Det är ett grymt träningspass om man nu inte vill ställa upp för tävlingen skull. Både jag och Pernille tog hem det vilket var riktigt gött eftersom vi båda hade hårt motstånd. Två paddor rikare, that makes 8 pads in all. Snart redo för Alla vill till Himmelen :) Tack för en grym tävling!
Självklart ville jag vara på Kjuge egentligen men satte tydligen för stor tillit till den nya luftfuktighetsmätaren på tv4.se, där stod det 91% luftfuktighet och det pallade inte jag. Tydligen var det gött i alla fall och många tickade vilt!
Kalle - TV4, 0-1

2 kommentarer:

Harald sa...

Grattis till er båda!

Kan det vara så att folk hellre åker till Kjuge än Köpenhamn? I alla fall på en dag med bra väder.

lajfstajl sa...

Det är klart att folk hellre åker till Kjuge :) Det skulle jag också gjort om inte TV4 hade lurat mig med sitt snack om hög luftfuktighet... Hade bara en känsla av att folk inte ens riktigt övervägde det och det tycker jag är tråkigt. Det var en sjukt bra tävling!