tisdag 12 februari 2008

Bortglömda highballs

Jag pumpar ur på Enduro 7B (bag!!!), fotograf okänd

Några extremt fina problem som jag har en känsla av inte repeterassärskilt ofta är problemen vid sidan av Crescendo. De är riktigt fina och förtjänar inte att mossa igen. Problem som Frivolt, Enduro, Ett horn i sidan och Hjelten är verkligen top notch.
Fick tag på den här bilden nånstans på Internet, hopppas fotografen förlåter mig för publiceringen, tyckte att den var så fin bara. Annars finns det en tråd på Kjuge där det är fritt fram för alla haters att dissa mig :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!!! Den tråden räddade hela min eftermiddag och natt för den delen. Jag fattar ingenting, hur kan du röra till det så Kalle? ;-)

//Dan Hansen

Irish Dave sa...

Forgotten Highballs?????
How about highballs that never got any attention after the first os second ascent.I'm not talkin dirty,uninteresting and crap excuses for problems.I mean the sweet lines nobody has remembered well enough to be able to forget....... confusing,i know.
Reapers Reach-5+(still waiting third ascent)
Hyde-5+
Jeckyl-5+
Fandango-5+
Remember these-find these -send these!

Irish Dave sa...

I forgot to mention "Dentala drömmar(trauman)"-6a+

Mr Olsson sa...

Nu blev jag sugen på Highballs!!! Jag ska dra mitt strå till stacken så att dom inte mossar igen :-)
Mina tips:
"Lämna huvudet hemma"(I-9:D7) är inte repeterad tror jag...ca 6b+
"Ett långfinger åt döden"I-9:D4) bör också nämnas här. Två mycket värdiga highballs!!!
För att inte tala om "Toxic" (A-2:G2), sjukt hög arete som har 3 repetioner vad jag vet.
Mycket nöje...

Anonym sa...

Stress!

Rodolphe sa...

ja men fotografen synes det er dejligt du synes billedet er godt. Håber du tillader mig at have et billede af dig på min (knap så aktiv) blog :)

Rodolphe