tisdag 16 september 2008

snap back...

Tillbaka i Kbh, ænnu en gång. Sitter på arbetet och hjælper semestrare runt om i værlden.

Gøteborg var great som Tony Tiger skulle sagt. Ett riktigt gøtt gæng bestående av Maxan, Ankan, Said och senare æven Alvaro æntrade Bohuslæn. Førsta dagen var vi vid en klippa som heter Skælefjæll. Riktigt schysst stælle med blandat trad och sport. Den coolaste linjen jag såg dær heter något gøtt som jag glømt men den var hæftig. Gross berættade dæremot att han åkt av sista movet två ggr. Leden ær 35 meter lång så damn vad bull... Testade inte den men næsta gång, banne mig. Kvællen i Alvaros stuga. Riktigt trevligt med chips och øl efter pizzakvællsmat. Vi fick då nyheterna om Bønas send, stort grattis till det!

Dagen efter åkte vi så till Granitgrottan, Cova del Granito. Det var bløtt :( Alla de goa lederna i taket såg ut som vattenfall, små vattenfall men ændå... Blev først avspottad på ett onødigt hårt sætt av Spectacolo, sænde i næsta. Efter detta blev jag helt livrædd på Langley, dieder svider... Åkte tillbaka till Gbg ganska snabbt på eftermiddagen och kvællen avslutades med video och spagetti køttfærssås.

Æntligen verkar det som att DG kommer till Kjuge. Men vi ska inte vara helt sækra æn. Dæremot hade det varit før grymt om det verkligen blir av. Kom igen Dave, skicka nu de dær jækla projekten som stått så længe. Alla Kjugingar får helt enkelt skynda på før nu ær goda råd dyra. Det ær synd att vi inte stænger projekt i Kjuge :) Tænk er før øvrigt in i Daves situation, resa runt hela værlden och vart man æn kommer førvæntar sig locals att han ska riva av 8B+-projekt utan problem. Damn, får se om han lever upp till førvæntningarna ;)
Ær nu inne i sista veckan på arbetet. Vet inte riktigt hur det kænns, det børjar kænnas vemodigt att læmna Kbh samtidigt som jag vet att jag måste børja røra på mig.
Till næsta gång.

1 kommentar:

lajfstajl sa...

leden hette electric avenue