måndag 22 september 2008

Hylteberget idag…

Har en ny kamera, kommer uppdatera bloggen så titt jag bara kan med nya bilder. Var inlåst ensam hemma hos Said igår och tog ett gäng konstnärliga (?) bilder på vattenkranar och så :) Tog mig loss till slut och hälsade på Gross på Fabben.

009mod Mr Gross tar emot på Fabben

Var på Hylteberget idag och körde på några riktigt fina leder en trappa upp, däribland ett projekt som var väldigt fint. Det förtjänar en dag till! Efter detta gick vi ner till Abstrakt som jag ville göra. Därimot var det svårt då jag numera är rättrogen muslim och praktiserar ramadan. Hade inte ätit på hela dagen och var b.l.a.n.k. Jag är en fara för mig själv och andra…

014mod
Said på Hylteberget. 

Imorgon blir det Cova del Granito i Bohuslän. Ses där!

Inga kommentarer: