tisdag 11 mars 2008

Tillbaka i vardagen

Hade två riktigt bra dagar på Kjuge, nästan inget regn alls, trots SMHIs varningar. Jag ska bara börja åka ut när det klart och tydligt förutspår regn så kommer jag aldrig mer ha problem med vädret. Har filmat ganska mycket till bloggen men jag ska bara sätta mig in i hur jag får över det jag filmat till min dator så kommer det börja droppa in videos sen. Det enda problem jag fick gjort som jag inte gjort förr var sittstarten till Linds Långa Linje. Jag blev riktigt överraskad över kvaliten på de låga movesen och ändrade mening om det totalt. Från att ha trott att det var en krystad skitstart till en hyffsad sittstart :) Tror att graden så som jag gjorde den ligger mer runt 7A(+?) än 6C+ men kanske gjorde Nilstorp annorlunda när han gjorde FAn.
Utöver detta så verkar det inte ha skickats så mycket i skogen utan mest har folk arbetat på sina projekt. Samuel har synts vid Sommartider, Petter uppe vid Lithium, mfl mfl.
Ska försöka se till att få över mina nya videos snart. Tills dess, Peace...

Inga kommentarer: