måndag 17 mars 2008

Fina Aréten

Fina Aréten 7A

Grymt fint problem som jag tycker att jag löser med ny beta varje gång jag provar det. Minns första gången jag gjorde det hur jag fick ta första crimpen i panikdeadpoint varje gång medan jag nu kan gå helt statiskt och plocka den. Kul att se lite utveckling :)
Tack Dave för fantastisk filmning!!

Det verkar som att jag kan komma ut en halv dag imorgon innan det är dags att rulla norrut på onsdag. Hade varit kul om vädret kunde vara lite schysstare än vad det varit idag det vill säga snöstorm, hagelstorm, ösregn... Skåne... you gotta love it!

6 kommentarer:

Irish Dave sa...

Hey Kalle!
Do you ever get the feeling that we are the only two reading this blog?..........

Wouldn't it be great if people would comment in some way after reading.It's starting to feel like fuckin blog-tennis,you post one then i post one back then you post one and i post one back then you post one and i post one back and you post one anfnbmwsklnlbkjflgjbl kn lkvjmvlkmlvkfödlf. Arggghhhh!
;)

Anonym sa...

Helskägg e bara så jävla rätt!

Irish Dave sa...

Ok ! lugna ner dig lite dude, Comments are great but who the fuck is Fullbeard???????? ;)

Anonym sa...

Im calm as a sour milk bowl! Nice to see you trying to integrate into the swedish society, but you really should get yourself a good dictionary! =)

Anonym sa...

Happy st paddys day by the way!

Irish Dave sa...

Spelling is not easy after eight guinness.you should try it yourself ;)