söndag 2 mars 2008

Det verkar vara ett faktum...

...men det hindrar oss inte från att köra på ändå. SMHI har för tusende gången fuckat med de skånska klättrarna. Inne på allas vår Jonny Bananas blog kan man se hur bra SMHI funkar. Jag var inte ute själv idag men hade faktiskt planerat det. Tack och lov stannade jag hemma i sängen hela dagen och plöjde fyra nya avsnitt av Lost och lite Ugly Betty istället. Det var inte bara Jonny som var ute utan även Irish som nu börjar bli lite bättre i foten. Hans uppehåll verkar bara ha gjort honom starkare och han skickade idag sitt projekt Ferdinand sittstart :) Hurra!!! Hans egna tankar kommer inom kort...

Jag+dreads på Ferdinand sittstart 7C+


Jag är väldigt glad för Daves skull. Alltid gött när man kommer tillbaka från en skada!
Vidare rapporteras det att Mikael Blixt och Adnan från Helsingborg skickade Sonic 7B+(hårdare? lättare?) under lätt duggregn. Fantastiskt jobbat och stort grattis även där.

Den enda slutsatsen jag kan dra av det här är att vi nu har börjat utveckla nån sorts resistens för dålig friktion och vi träder in i ett nytt evolutionärt stadie. Hoppas komma ut och testa det imorgon. Om jag har tur så regnar det hela dagen och jag kan skicka alla mina projekt!

3 kommentarer:

Irish Dave sa...

Haha! Ok,it was two or three tries more than two or three and it did in fact start raining between when everything was dry and when it was all wet.Also several hours passed between sleeping and meeting john.Adman(?) form Helsinborg also sent Sonic without much bother.He is a beast.I thin khe has hydraulics in his arms ;)

Mr Olsson sa...

Stort Grattis till Adnan & Blixt som skickade Sonic på några få försök, imponerande...
Mest imponerande var ändå Davids brottningsmatch med Ferdinand SS, jag tror aldrig jag sett någon vara så focuserad och besitta den enorma vilja att vägra trilla av. Vi stod som fågelholkar (mellan pepp-skriken) och bara lät oss imponeras av mannen med stukad fot och stål i fingrarna... Grattis David, den var du värd.
Den inofficiella tävlingen fortsätter...jag drar och spikar upp campusboarden nu :-)

Irish Dave sa...

Ha Ha!
Let the games...... begin!