måndag 26 maj 2008

Update

Klättring har på något märkligt sätt reducerats till någonting som kallas träning. Har aldrig gjort det förr och jag är väldigt nyfiken på vad det ska kunna leda till. Jobbar tillsammans med coach, Johannes Madsen, mot att en vacker dag kunna bli... ja... vadå?!? stark kanske. Eller nåt. Jag vill bara kunna ha en känsla av att jag kan hålla i allt och att ingen kroppsrörelse är tung, ska det vara så mycket begärt? Kör på för fullt nu i alla fall och har till och med fått ett nytt smeknamn, Bizzie Man. Jobbar för fullt på mitt nya kneg, SOS International. Ska tids nog sitta i en alarmcentral och hjälpa folk vars bilar gått sönder på semestern. Så om ni är iväg och klättrar i sommar så ska ni bara be att få prata med mig om bilen går sönder. I fix :)

Ok, vi hade nyss LundaJam för andra gången och det blev gött. Chords nya skiva "things we do for things" spelades varm och folk klättrade för fulla muggar. Som alla vet så är det omöjligt att hålla LundaJam utan allvarliga skador, i år var det visst någon som bröt benet :( Krya på dig man. Problemen i stark- och starkareklasserna hade nog träffat ganska rätt i svårighet men jag och Erik blev lite galna med den hårda klassen och satte upp 5 stenhårda problem som vi inte kunde klättra själva :)

Nu lyssnar jag på Gentleman och spelar GTA IV. Sååå gött. Mat snart också. I love it!

2 kommentarer:

Jimmy sa...

Låter fint med lite sommarträning! Är fortfarande lite sur att jag inte kunde komma på LundJam! Ni har alltid så feta tävlingar i Lund!! Hade Jimmy

Jonny Knuda sa...

Jonny banan hedrar dej för att du lämnar bakom dej den där jävla lajfstajlstämpeln. Nu e det träning och sändning på agendan och gärna lite surande vid stenarna, eller hur? Själv hoppas jag på lite mer slagsmål i Kjuge för att öka adrenalinpåslaget. King Aska rules