tisdag 13 maj 2008

Karate

Äntligen dags! Prepare to be amazed at the cameraskills of mr Gross!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan vad ruttet filmat. Det var så dåligt så att det blev kreativt. Bravo Gross!

Anonym sa...

Jaha, efter det där är väl ingen sugen på Lithium. Kalles fotsvamp klarar man sig utan...

Anonym sa...

ett viktigt steg för klättringen på kjuge.

lajfstajl sa...

jag älskar de här anonyma kommentarerna. som en visare man än mig sa: "Man blir förvånad över att så många klättrare man träffar ute är så trevliga när man läser på internet."

Anonym sa...

jag står fast vid min kommentar "ett viktigt steg för klättringen på kjuge" ;)
klättring blir inte viktigare en såhär (obs! nu var jag inte ironisk)
-Gross

Irish Dave sa...

You da man Kalle! Hard to beat that. sweet!

Anonym sa...

kör gåtfulla folket istället, något som utmanar dina bara hälar och fotovansida, he he he he.
eller så köper man en spikmatta.
nilstorp