torsdag 8 maj 2008

Internet!?!

Tyvärr verkar det som att min danska uppkoppling inte vill tillåta mig att ladda upp de stora fina videos jag fått av den mäktiga, äckliga mr Gross. Vi får nöja oss med en liten video när jag svinigt nöjd konstaterar för Irish att jag har invigt min karatesäsong. Karateklättring är jag osäker på om jag har gått igenom här men kort sagt, man klättrar barfota, bar överkropp, med pannband och jävligt explosivt. Så fort jag får tag i en go uppkppling så ska jag lägga in de andra videosarna. Ni kan glädja er till Lithium i halv karatestil, Stålmannen med Dani Andradas 15-sekunders regel samt mycket mera :) Om ni har riktig tur så kanske jag till och med försöker redigera dem lite, även om vi alla vet att det bara kommer att bli dåligt ;)

För er som trodde att det som händer på Kjuge, stannar på Kjuge: Be afraid! Be very afraid!!!

Hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Gløm før guds skull inte karatebyxorna Kalle!
/Tsunami