torsdag 25 september 2008

Granitgrottan gånger 2

Igår åkte jag och Said upp till Granitgrottan för att sammanstråla med Böna och Jensa. Ryktet sa att taket var torrare än när det var som bäst i somras! Vi kunde inte motstå och väl där hade vi två olika uppfattningar. Leroy var nästan torr så Said var glad. 8a:n som går till vänster om Leroy var blöt (tydligen ovanligt) så jag var… glad ändå!

011

Böna var i ett saligt tillstånd efter sin send av Leroy och gick mest runt och göttade sig.

013 
Dagen avslutades med en galen kampsportsfilm hos Björn i Fjällbacka. Dagen efter åkte jag och Gudfadern tillbaka till Cova del Granito. Men först hann vi ut en tur med båten och jag fick köra lite Bohus-psicobloc.

026mod 
Efter det direkt till grottan för att förverkliga ett projekt som uppskjutits allt för länge. Jag bultade min första led och detta resulterade i “Mount Everest” 7a+. Det var riktigt kul och jag kände mig precis som min idol Jonny Banan när jag hängde där och borrade baklänges ;)

033 The Godfather framför sitt hus.

Inga kommentarer: