måndag 30 november 2009

Duke of Alba

Ibland lyckas man på något märkligt sätt att klara saker man aldrig någonsin trodde att man skulle klara. Tex att dra sig upp för de små greppen på "Duke of Alba". När jag kände på den senast (strax efter förstabestigningen) kunde jag inte ens etablera mig i någon position. När jag nyligen försökte igen så kändes det betydligt bättre och på tredje sessionen satt den. Två gånger till och med. Jag har med stolthet reggat den som 7C+ i min loggbok för det tycker jag att den håller. Nu tror jag att jag aldrig någonsin kommer klara sittstarten...

8 kommentarer:

Johan sa...

Snyggt jobbat, ser riktigt nypigt och fint ut!

René Thyme sa...

Godt gået Harald og fin film..
Super kvalitet den er optaget i!

Irish Dave sa...

Nice film man! Good effort on the send also. Never say never! ;)

Anonym sa...

Sjukt bra film.

Anonym sa...

Respekt..

Jocke

Rapp sa...

Grattis! Och snyggt ihopklippt.

René Thyme sa...

hvilket camera og hvilken software har du brugt til filmen?

Harald sa...

Tack!
@René: Canon HFS100. Jag har inte lärt mig alla funktioner ännu så det går säkert att tweaka inställningarna så att det blir ännu bättre. Software är Pinnacle Studios vilket jag tyvärr inte är helt nöjd med. Hänger sig ofta trots att min dator är hyfsat snabb.