lördag 25 april 2009

Update

Sen sist har jag hunnit en sväng förbi Karlskrona för att göra FA av den väldigt stolta väggen Om Gud vill och vädret tillåter 7C. Tack till Zigge, Warfingers och Patrik för mental uppbackning!

DSC_0008
Gross spanar in utsteget på projektet i Mellby, hööögt…

Efter detta var jag hemma i Lund och vände innan jag drog upp till Gbg igen. Målet var att känna på Trainspotting och det gick bra men inte riktigt tillräckligt bra. Det känns nära :)

DSC_0031modGross kämpar med Kayser Såsett 7C i Mellby

Efter Trainspotting drog jag ut till Mellby med Gross, vi skulle hitta Instant Classic men det visade sig helt omöjligt. Efter vägbeskrivning från Henke ramlade vi runt i djungeln hur länge som helst. Min allergi kickade in med tredubbel kraft och Johan satte sig ner och grät, han yrade något om helikopterräddning men precis då så såg vi den. Det mäktigaste problemet någonsin, ultraproj! Vi kritade upp det och började jobba men vi kommer nog få komma tillbaka många gånger! Projektnamnet är Inte en classic och graden uppskattas till ungefär 8B+.  Se bild nedan.

DSC_0046 
Inte en Classic, 8B+projekt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mäktigt projekt! "Min häst" -klass?

/Jonas

Anonym sa...

kanske lite sämre men längre och jobbigare anmarsch så på det hela taget ett riktigt superproblem som man kan glömma.
/Gross

P.S Instant Classic är en myt, tror jag :)