tisdag 14 april 2009

Aerodynamiten låg start


Någonstans ute på intenet finns det en blog, den bloggen sköts av en massa goa killar, framförallt en kille som plockar fram kameran i precis rätt tidspunkt. Bloggen jag talar om är TheBrunoShow och killen jag talar om är Ali.

Här är alltså videon från min FA av Aerodynamiten låg start. Problemet är helt fantastiskt och om man inte gillar lågstarter kan man låta bli att klättra det. Orsaken till att jag inte sittstartade utan istället gjorde en låg start är att en sittstart skulle göra problemet mindre fint. Det mest naturliga är att starta i greppen vid areten och sen klättra upp. Jag tror inte att någon kommer sätta upp en sittstart på den då den knappast kommer lägga till ngt på graden och samtidigt bara göra problemet fulare. Hursomhelst, hate it or love it, här är den: Aerodynamiten låg start 8A(?).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor er det godt gået!
Det ser jo ud som om det er et virkelig lækkert problem!
Bra Jobbet!!!
/René


også lige noget helt andet.. er der nogen der ved hvad det bliver til med opdateringen af kjuge.nu
vil med glæde gerne hjælpe hvis der er noget der kan hjælpes med.

AK sa...

smygreklam i all ära, men det här blev ju nästan löjligt. :-D

Harald sa...

Snyggt Kalle! Du inspirerar verkligen!

René: En ny, mer interaktiv version av kjuge.nu är på gång. Där kommer alla kunna hjälpa till :-)

Erik Grandelius sa...

Hm, ett hårt problem utan pyttesmå grepp,
äntligen en 8a som man är riktigt sugen att göra. Tack för den Kalle!