fredag 10 april 2009

Merry Påsk and a happy new send


Idag var jag riktigt nära på projektet som är Huggsexa sittstart. Det är ett riktigt maxat problem som jag har svårt att inte tänka på. Körde på det på morgonen men bestämde mig sen för att vänta in sticket på kvällen istället. Istället blev jag riktigt taggad när jag såg LeStef köra på det gamla projektet Aerodynamiten låg start. Jag började köra och efter ett tag kom även Bosma och började känna. Problemet har en mycket känslig heelhook och jag kunde inte riktigt förstå varför den satt ibland och ibland bara flög åt skogen. Jag hade en teori om att byta skor skulle hjälpa men förgäves. Det slutade med att jag skickade problemet med samma skor jag börjat jobba det med. Jag tror graden ligger runt 8A, men det är ENDAST ETT FÖRSLAG :)

Till mitt stora förtret fick Ali från TheBrunoShow filmat bestigningen istället för en representant för Kjugebloggen. Håll ögonen öppna efter filmen :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Aerodybaniten låg start. Snart kommer den ännu lägre starten sedan lägsta och slutligen sitt för att inte tala om ståstart på ett ben.

lajfstajl sa...

skriv ditt namn så ska jag svara på ditt inlägg, tönt...

tompa sa...

Inget att bry sig om Kalle, bara en av alla Jantar som lurkar runt på nätet istället för att klättra ute...

Anonym sa...

Jeg holder med Kalle.. Skriv dog hvem du er!? At der så findes mange tåbelige sidde starter er en anden sag. -men mange af dem er nu også fin klatring i!!
René

Gustav sa...

Bra jobbat Kalle!!! Stark som få!