tisdag 18 november 2008

Tokyo

Så, nu sitter jag i centrala Tokyo och undrar vad jag ska ta mig till. Har precis lamnat Kina dar jag betalade ca 25 kr/natt i boendekostnad och har nu ställts infor det faktum att ett sämre alternativ här verkar kosta ca 350 spänn. Det gör ont vill jag lova. Men jag ar taggad! Idag ska vi ut och kolla pa stan och se what gives. Om ett par dagar åker vi ut till bergen och då kan man hoppas att någon klättrare tar sig an oss stackare.

Yangshuo var verkligen roligt men det kandes ändå bra att åka därifrån efter 3 veckor. Jag är redo for någonting nytt (läs bouldering, haha).

Jag vill skicka stora grattis till alla som krossat ute pa Kjuge i det sista, Martin, Harald, Oskar mfl. Starkt! Hoppas ni har det fint.

Nu skiner solen.

2 kommentarer:

fredrik sa...

Bra boende i Tokyo:
http://www.libertyhouse.gr.jp/

lajfstajl sa...

tack man, vi bor pa caramba climbing nu. svingoa manniskor och riktigt schysst gym men under 10 grader pa natten, chilly!