onsdag 6 februari 2008

Svaångest

Jag misstänker att någon brutit sig n på mitt 8a-konto och rapporterat in att jag gjort Kristallsvaet för en massa år sen. Jag har inget minne av att någonsin toppat ut den och lord knows att jag provat den många gånger. Kanske kan det vara lite av highballpsyket som visar sitt fula ansikte. Jag har flera gånger stått och kört på en highball med relativt lätt start bara för att sen finna starten helt omöjlig för mig, inte för att den är hård men för att mitt huvud vet vad som väntar efter det lätta. Jag säger därmed inte att Kristallsvaet skulle vara särskilt hårt men det ser banne mej tunnt ut där upp :( Haha, sanningen är att detta problem skrämmer mig mycket mer än till exempel Caspersens.
Nästa gång blir det terapi. Laps upp och ner för Kristallsvaet tills jag inte är rädd längre.
The only way to go...
Back in the days, young and fearless ;) Kristallsvaet

Inga kommentarer: