tisdag 5 februari 2008

Det kan inte bli bättre, men jag kan!


Vilken dag!
Söndagen bjöd på lysande väder, bra klättring och mycket trevligt folk. Kjuge påminde om kjuge under påsk, det var bara lite kallare och därmed bättre. Dagen hjälpte mig verkligen, nu känner jag motivationen att bli bättre som en blixt ifrån klar himmel. Har under vintern och efter skadan haft en tendens att nöja mig med att bara vara ute och klättra, nu kommer riktning och mål sakta men säkert tillbaka.
Det var till stor del stordåden som hjälpte mig samtidigt som jag inte såg ner från så många stenar. Oskar med sin utomordentliga tic som redan rapporterats och Patrik med sitt sätt att klättra och uppmuntra hjälper förstås till. Patrik fyllde förrästen 40 förra månaden och han förtsätter att utvecklas! Det inspirerar ju bara det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fyttirackarn vad gøtt att du ær tillbaks Zigge! Børjar længta efter ett Kjugge besøk. Har fått ett sånt sjukt gøtt tryck på føtterna efter ett halvår i chokladfabriken. Det måste testas nere i sødern!

Anonym sa...

är bilden spegelvänd?

Irish Dave sa...

No! I put my old Christmas tree beside the boulder because it was dropping needles all over my floor and i am fed-up using hoover every day.

Jonas aka Dalarna sa...

Ja du min vän, klart att suget kommer tillbaka, kan nog påstå det samma. Men är fortfarande fast besluten på att inte gå och dra för mycket...Mer glädje åt folket