torsdag 7 februari 2008

Helgen med stort H


Jag ska vara försiktig med att hypa upp saker här i bloggen så jag ska uttrycka mig försiktigt: Det kommer att bli ett SJUKT stick i helgen och det kommer inte komma en enda droppe regn på Kjuge! AAAH! Jag orkar inte vänta... jag vill klättra nu!!!

Genom att hålla tillbaka mina förväntningar på det här sättet så vet jag att jag inte kan bli besviken. Nothing can fail me now.

Min enorma besvikelse över att ha missat supersticket förra helgen ska äntligen suddas ut och överglänsas av det kommande megasuperdiamantspegelsticket som kommer denna blivande epic till helg. Superlativens konspiration döper jag den kommande helgen till.

Lördag, lördag, lördag, lördag!!!

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas....


suck

1 kommentar:

Irish Dave sa...

Fingers crossed!!!!!!!
Been thinking bout it all week at work.Might have to work next w/e ,so it needs to be good now.
See you out there guys! Shine on!