onsdag 22 september 2010

Reseplan

Efter alla skador och nu en 2 månaders period med nästan oavbruten träning är det snart dags att röra på sig igen. Har tackat nej till alla möjliga resor under den sista tiden för att kunna fokusera fullt på att komma tillbaka i form. Så vart bär det då av? Först flyg till Oslo för att hälsa på Sniken, Öyvind med flera.
Därefter buss till Ggb för klättring och indisk mat med Gross, Said, Bean, Papi med flera.
Efter detta rullar jag vidare mot Stocktown för go bouldering och NM på K2.
När NM är avslutat är nästa steg att hoppa på flyget till Paris för 2,5 veckors klättrande i Fontainebleu tillsammans med gubbarna från CORE. Ryktet sa att Malcom Smith skulle bo i samma gîte men det verkar som att han kommit på bättre tankar och ställt in. Tror han hörde rykten om att jag och Business har varit helt oslagbara på dips på sista tiden.
Efter Font blir det evt en tur upp till Sheffield för att sen återvända till the land with no rocks för att träna vidare. Om allt går som det ska så verkar det som att jag bygger Danska Mästerskapen för både juniorer (Århus) och seniorer (Odense) i november. Något jag gläder mig enormt till.

Hursomhelst, om ni bor på något av de stälen jag nämnt och tycker att det finns go klättring som jag inte får missa så skriv skriv skriv i kommentarsfältet!

Kalle out!

4 kommentarer:

Wigarn sa...

Skulle du behöva en kall eller lite gobbastyrka eller något allmänt tips om hur man överlever i den djungel som är Oslo - Wigarn är på plats!

Anonym sa...

See you in Font!!! Nice
Yann

aoeu sa...

Hej!

Jag kommer också vara i Font några veckor i höst. Är det någon som vill teama upp? Jag åker delvis själv. Och kanske dela boende?

Jag har bokat ett Gite v 40 men har inget bokat v 41/42/43. Jag åker ner på Fredag.

//Ola

internet memes sa...

Thanks for sharing, wish you would update your blog sometime :)