onsdag 28 oktober 2009

Kjugetur med (Lill)Erik

Det börjar kännas mycket konstigt att kalla honom Lill-Erik nuförtiden. Mest kanske för att han kickar mitt ass varje gång vi är ute och klättrar :P

Hursomhelst, idag var vi ute och briljerade i den mesta och bästa skogen igen. Erik startade med att flyga av toppen på Huggsexa rakt ner på marken, bredvid paden (jag hade flyttat den i förebyggande syfte). Lite skakad reste han sig sen upp och sände! Gott jobbat, den hade han väntat länge på.

Därefter blev jag förnedrad (igen) på La Bohême så vi började jobba sittstartsmoven istället. Det är hårt och sjukt men möjligt inom ett år antagligen var slutsatsen.

Till slut ville Erik också förnedras så då gick vi och satte oss vi Imperator sittstart (eller var det def start, Erik, johan ;) hehe). Det räckte dock inte med denna förnedring utan han ville ha mer, så vi gick till Alla vill till himmelen men ingen vill dö (sittstart) och blev piskade ytterligare.

Sen var det Max och hallonpaj och sen hem. Go dag!

5 kommentarer:

Harald sa...

Grattis Erik!
Börjar graden landa nu? 7C+? Är verkligen inte La Boheme hårdare än Huggsexa?

lajfstajl sa...

För mig känns Bohême helt omöjlig. Måste göra den snart alltså, det börjar bli en nemesis. Greppen ska sönder tejpen på pekfingret 4 ggr. Helt sjukt vad vasst. Däremot så gled Erik upp för den lätt som en plätt i första eller andra försöket. Helt sjukt.

Erik Grandelius sa...

La Boheme har alltid kännts som ett mycket simplare problem än Huggsexa. Typ: här är greppen, det är bara att dra. Tills jag jag nyligen(efter två veckor i fontan) kom att det var samma sak med sista movet på huggsexa...
Nu får du skynda dej att göra sitten kalle, jag kommer inte att visa någon barhärtighet!

lajfstajl sa...

jaja whatever erik. gå och sätt dig på sitten till boheme, hör av dig när du gjort sitten till sonic :)

Anonym sa...

Nu ær det på tiden att någon sætter ungdomen på plats. Det visas ingen respekt længre bara skryt och motlutsklættring. Får nog fortsætta att kalla han Lill Erik før att trycka ner detta storhetsvansinne.

Jakob