torsdag 30 oktober 2008

Yangshou

Antligen framme i Yangshou. Det ar var forsta valbehovda (for mig i alla fall) vilodag nu. Har ar over 30 grader varmt och klattringen ar verkligen super! Efter 10 dagar pa tag har kroppen pa nagot satt forsatts i vantelage. Som jag skriver nu har jag san traningsvark i armar och overkropp sa att det tar emot att skriva :) Fantastiskt!
Omradet ar valdigt imponerade, overallt runt stan sticker sockertoppsberg upp och klattring finns i stort sett over allt. Infor klatterfestivalen till helgen har Yangshou invaderats av kineser men aven europeer, japaner och amerikaner. Stamningen ar riktigt go i den "lilla" staden (over 300 000 invanare) och vi lever som kungar.
Om ni inte redan gjort det sa titta pa Dosage V, dar finns en dos fran Yangshou sa far ni lite kansla for hur det ser ut.

Ang DGs besok pa Kjuge, ingen har skrivit ngt? Och i ovrigt? hander inget annat? Harald? Dave? Oskar? Zigge?

Ha det riktigt gott, jag kommer hem till Kjuge efter 10 december. Da vill jag ha stick ;)

Inga kommentarer: