torsdag 5 juni 2008

flum...

Som Johnny Banana säger så är det jävligt gött att jag kickat den där lajfstajlstämpeln åt skogen. Dagarna när man kunde gå genom Kjuge och hitta ett projekt i 7C+/8A-registret och riva av det på ett par sessions utan träning är över... Har länge funderat över varför allt känns så svårt. Det gör det för att de här problemen inte träffar mina precisa styrkor utan snarare svagheter som måste förbättras. Blir ständigt imponerad av Pernilles vilja och motivation att träna hårt på saker hon inte är duktigt på. Det ger ju utdelning även om det är lite tråkigt just för stunden. AAArgh! Kom igen. Ingen Niiibarjer! A muerte tio! Niiii niiip, gaston hög fotsättning fungerar inte längre. Det som gäller nu är torsdagssessions ute på svampen i Polyteknisk Klätterklubb, Köpenhamn. Pectoralis major får fan ställa sig i givakt genom hela utmantlingen. Jag känner mig så svag men blir så stark. Haha, tjohoo. Snart skadar jag mig nog... Det är sjukt varmt att träna inomhus... och utomhus... hmm... jaha... Jag ska till USA till hösten. Ett par goa månader runt Cali för att sen avsluta med klassiska Hueco. Det ser jag verkligen fram emot. Har lite frågeställningar med hur jag ska göra med tävlandet. Nu har jag möjlighet att åka på alla de världscuper och tävlingar jag vill utan att behöva oroa mig för att gå bankrutt, tyvärr kommer de möjligheterna lite väl sent in på tävlingsåret och en massa andra saker är planerade. Jag tänker så det knakar... Jag har köpt Call of Duty 4: Modern Warfare för pengarna jag tjänade på att bygga DM, haha. Svinigt gött. Bravo team, move in. Alpha, cover the flanks. Hahaha. I love it. Arbete, träning och Playstation 3. You gotta love it. När kommer Kjugespelet? Kämpa genom gamla och nya skogen för att till slut komma till slutbossen, Tunn Luft. När man har toppat den så kommer eftertexterna samtidig som konfettin yr och alla accessgalningar stormar fram i panik. Krita... Elimination... Beta??? Stringer??? Se kommentaren jag fick till mitt inlägg som heter DM och så.... Är det nån som testat eliminationen? Jag tycker den är rolig att klättra.

Inga kommentarer: