onsdag 4 juni 2008

DM och så...

Jag har under de senaste dagarna desperat försökt hänga med i utbildningskursen på jobbet samtidigt som jag försöker återhämta mig från sjukdom samt DM plus att jag utöver detta tvingas laga mat som är mer avancerad än köttbullar+pasta. Jag har det hårt nu. Kjugebloggen har definitivt blivit lidande av det. Egentligen tror jag att den största orsaken till att kjugebloggen lider är att det saknas Kjugeaction. Såg på 8a att Raz varit nere och flashat The Gimp, 7B+. Jag skulle säga att det är ett av de få problemen man kan hoppas på att få gjort i den här värmen. Ett hårt move sen 6A+-classic till toppen. Saknar Kettil by the way. Nä men Jeppe är en sån go klassiker. Är lite besviken på bristen av intresse för alternativutsteget. Jag hade sett fram emot att bli offentligt lynchad igen men det har bara totalt uteblivit reaktioner. Jag cyklade personligt rekord hem från jobbet igår. 7 min 56 sek. fantastisk prestation. Klart värd årets idrottsinsats. Jag skulle vilja presentera en ny sport för OS-kommitén nästa gång och det är cykelrace genom Köpenhamns gator. Om något så är det en sjuk extremsport. Folk och bilar agerar naturliga hinder och den som hoppar över flest rödljus vinner.


Klättring?

2 kommentarer:

Anonym sa...

En sökt eliminationsvariant. Och du är förvånad?

lajfstajl sa...

exakt! nu börjar det! det var precis vad jag var ute efter. snälla du skriv ditt namn så jag vet vem du är. det hade känts så mycket bättre. jag tycker alltså inte att den är så himla farlig som du tycker, efter att ha klättrat den så var jag glad. det handlar inte om nyturshets, har nte rapporterat in den på kjuge.nu, det handlar bara om att jag klättrade ett problem som jag ville att andra skulle uppmärksamma för att det var najs. har du testat? jämför med gepetto, också ett svinnajs problem som visserligen är sökt men ändå gött.