söndag 3 maj 2009

Mer vila

DSC_0056mod

Har haft en konstig känsla i mitt ena långfinger ett par dagar. Riktigt irriterande för det gör att man blir lite avvaktande med att ta greppen. Det som är riktigt störigt är däremot att jag har överansträngt mitt ena muskelfäste på bicep. Har haft det förr och kommer få det igen. Hatar det lika mycket varje gång. Varje gång jag klättrar blir man påmind och det känns alltid sketchy. Jag får inse att jag kört lite för hårt och i förrgår var jag och klättrade rep i Skevik istället för boulder. Jag, Ali, Johan och Johan lajfstajlade hårt. Hade mitt livs bästa onsightpress på en 7c som heter Megadans. Riktigt go känsla och gick fel men var nära att göra den ändå.

Igår var det vilodag igen då jag trots repklättring känt av bicep :( Ikväll blir det Svarttjärn med Ry och Bolander.

Inga kommentarer: