onsdag 30 januari 2008

Teknisk incident...

Det har blivit ett litet uppehåll på blogfronten, detta beror på att jag sitter mitt i ett datorbyte. Har inte fått tag på mina bilder från Kjuge än. De har försvunnit nånstans i cyberspace, jag letar efter dem... desperat....
Nyheter från Kjuge har det blivit lite tunt med, en nyhet är att jag inte kunde göra Rocketeer senast jag var ute, detta var min första 7A så jag ser det som att min utveckling faktiskt gått drastiskt baklänges de senaste 5 åren. Usch, ska ut till helgen igen, då är det dags för skärpning.
Ryktet om King Line-block i skogarna runt Kjuge florerar vilt sedan Boulder Hunter blev publikt. Keep looking boys, it looks really good so far. I'm sure it's out there, somewhere... Ring mig nästa gång :P
Halmstad visade sig bli riktigt bra trots en störig förkylning. Har inte varit med i en tävling där jag känt att jag haft nypet på flera månader. Tror att det kan vara dåligt för motvation och träning att tävla för mycket. Det får bli en mer prioriterad tävlingslista 2008.

Inga kommentarer: