onsdag 23 december 2009

Inför-jul-update

Ok, så vad har hänt sedan sist?

Jag och Christoph Finkel byggde Nordiska Mästerskapen i Nyköbing, Falster. Det var en mycket bra tillställning om än något dåligt promotad. Damproblemen var riktigt fina och gav bra utslag.

025

Problemen för herrarna var goa men råkade hamna i den hårdare änden av skalan. Det gjorde hur som helst ingenting då de starkaste var riktigt nära att få toppat alla finalproblemen. Så är det på tävlingar, små marginaler kommer alltid att bestämma för mycket av ett helt resultat :)

Efter NM åkte jag på bröllop i Indien följt av två veckors klättring i Hampi. Med på resan var Sniken aka Tank aka Snagge aka Jakob. Jag blev magsjuk och fick hålla mig ganska lugn hela resan. Jag insåg det först när jag spydde mitt i en session på The Middle Way. Föll ner på paden, ställde mig upp och tog ett steg åt sidan och spydde :) Hahah, Indien är ett hårt land.

431 Urh sends the Middle Way 8A! Great job!

325 Jakob på en klassisk grej i Lands End.

251

Jag på Sleeping Buddha, ett riktigt superproblem!

Nu har jag i alla fall kommit hem och sitter mitt i julfirandet. Den 27e december blir det Fontainebleau i två veckor och sen direkt till Peak district i närheten av Sheffield, UK.

Sist av allt vill jag säga att från oss alla på Kjugebloggen, till er alla, en riktigt God Jul! :)

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.