onsdag 19 november 2008

Tokyo II

Jag maste bara skriva av mig. Har precis atit kvallsmat hemma hos Yuji Hirayama. Sa svinigt maktig klatterdag, killen klattrar inte bara 8b upp utan aven tillbaka ner och upp igen utan paus. Helt kontrollerad hela tiden, sick! Jag var daremot inte kontrollerad, flera natter utan nagon langre somn lamnade mig helt knackt efter min sa kallade Belhajuppvarmning, 20 meter pump7a dar jag mot de sista meterna i princip skriker mig vidare och faller precis innan bulten, a muerte!!!
Knackt, sova nu och ladda om!


Det ar kallt som fan i Japan. 
亜むえrて

3 kommentarer:

jwi sa...

Var åkte ni?

lajfstajl sa...

vi var i futagoyama igar, idag nat maktigt boulderstalle, det ar sa svart att komma ihag namnen :)

jwi sa...

coolt. Har inte vart i Futagoyama, ligger för nära Tokyo och för långt från Nagoya.