söndag 7 februari 2010

Progress!

Jag måste bara dela med mig av det här. Så svinigt mäktigt! Idag gjorde jag mitt projekt på Väggen II som är Level 1:1. Jag var också extremt nära att göra Level 1:2-movet som är en extension på problemet. Detta innebär alltså att jag kan hoppas på att i alla fall kunna riva av Level 1:2 moves relativt snabbt och kanske att jag kan börja fingra på Level 2:1/2:2 i hyffsad tid till deadline. Deadline är 20/2 då det är dags att åka tillbaka till Font igen. Jag är fruktansvärt glad att kunna träna igen utan att ha ont. Min skada är inte borta men den påverkar mig knappt längre. Så glad och taggad!

4 kommentarer:

lajfstajl sa...

jag är medveten om hur nördigt det här är, ville bara tillägga det :)

Erik Grandelius sa...

Det här är stort, otroligt stort. Och jag som var övertygad om att det enda som återstod var att försegla kistan och sänka ner den i jorden.

Anonym sa...

The Fallen is rising...

Harald sa...

Jag har ingen aning om vad du snackar om men det låter jättebra! Kul att du är på gång igen!