torsdag 4 december 2008

Det drar ihop sig

Det borjar dra ihop sig nu. Vi har bara en vecka kvar och tankarna borjar irra. Man slits emellan alla projekt man lyckats skaffa sig och att bara antligen fa vila lite. Efter tva manaders intensivt klattrande ar jag valdigt sliten, forsta delen av resan rackte det med en vilodag for att vara i stot igen men jag kanner mer och mer att det inte racker langre. Nu har jag som foljd av att sova i ett kylskap blivit forkyld ocksa, och det ar ingen nyborjarforkylning heller. Kan knappt andas... Det har hant sa mycket sen sist sa jag vet inte vad jag ska skriva. Vi var ivag i Futagoyama och hemliga stallet med Yuji igen. Sov i ett pappershus och det droppade under nollan... Ugh. Jag har ju for ... en sommarsack med mig. Misery. Sov med alla klader plus varmejacka i sovsacken inatt. Damnit. Said har akt till Kyoto ett par dagar nu och jag stannar i Tokyo for att bouldra.

Det verkar vara helt tyst pa Kjuge sa jag antar att det ar daliga forhallanden. Hoppas det andrar sig till nasta vecka! Hehe...

Nytt projekt... En chans kvar... Vill sa garna!

Single Life 8a, Yangshuo

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar som om du haft det helt fantastiskt, Kalle! Japan är ett av mina drömresmål även om jag inte vill klättra så mycket... Varma källor räcker gott och väl för mig ;)

Tror vi måste skaffa dator snart så att David kan börja skriva lite igen......

Ha det gött och Gott Nytt År! Kram Emma